1,4 miljardia bisnesmahdollisuutta – mitä kiinalaisesta kuluttajasta pitää tietää?

September 17, 2018

Kiinassa odottavat maailman suurimmat markkinat, mutta menestys vaatii syvällistä kulttuurin ymmärrystä. Kuudes sukelsi kiinalaisten arkeen ja tutki heidän suhtautumistaan ruokaan ja kuluttamiseen yhdessä shanghailaisen Fudanin yliopiston kanssa.

Tervetuloa upouuteen Wonderlandiin Vallilassa, jossa julkaisemme tulokset 18.9. Nordic Food Branding -aamiaisella!

Mikä toimii meillä, ei välttämättä toimi idässä. Kiinassa ruuan merkitys, terveys- ja tuoreuskäsitykset sekä ostamisen tavat eroavat suuresti länsimaisesta. Maa on myös inspiroiva edelläkävijä, jossa fyysinen ja digitaalinen kauppa elävät pitkällä tulevaisuudessa.

Mitä voimme oppia kiinalaisilta? Millainen brändi ja design puhuttelee paikallista kuluttajaa? Kuudennen Petra Väänänen, Saara Järvinen ja Roosa Luukkanen jakavat keskeiset löydökset sekä niiden mahdollisuudet yrityksille ja esittelevät viime aikojen kiinnostavimmat menestyskonseptit Kiinasta.

Käytännön kokemuksista kertoo Keskon Tuuli Luoma, joka jakaa opit vuosi sitten aloitetusta kunnianhimoisesta yhteistyöstä kiinalaisen verkkokauppajätti Alibaban kanssa.

Ilmoittaudu mukaan ja jaa kutsu myös kollegoillesi!

Missä:       Wonderland, Konepajankuja 1, Helsinki
Milloin:      tiistaina 18.9. klo 8.30–11
Kenelle:     ruuan, designin ja brändien ammattilaisille
Tarjolla:     aamiaista sekä inspiraatiota ja insighteja Kiinasta