Vastuullinen kuluttaminen puhuttaa – Our research in the media

November 2, 2016

tk_uutisotsikoita_1348x1348

Vastuullisuus on ajankohtaisempaa kuin koskaan! Tiedostava Kuluttaja -tutkimuksemme uusin päivitys nosti jälleen kulutusvalinnat puheenaiheeksi lehdissä, radiossa, verkkojulkaisuissa ja TV:ssä. Alkukesän aamiaisseminaarimme sekä syyskuisen Helsinki Design Week -vierailumme jälkeen Tiedostava Kuluttaja onkin näkynyt ja kuulunut laajalti eri medioissa.

Our research The Informed Consumer has gotten a lot of attention throughout the media due to both our breakfast seminar in June and our exhibition during Helsinki Design Week in September.

Uutiset:
Helsingin Sanomat 2.6.2016
Kysely: Suomalaiset kuluttajat jakautuvat kahtia – joka neljäs ei usko, että valinnoilla voi vaikuttaa

Yle uutiset 2.6.2016
Selvitys: Joka neljäs epäilee, että eettisillä ostospäätöksillä olisi merkitystä

Markkinointi & Mainonta 20.9.2016
Suomalaiset kuluttajat passivoituvat – voiko tässä olla markkinarako brändeille?

Markkinointi & Mainonta 20.9.2016
Digitoimiston tutkimus on työkalu – “Emme voi jäädä vanhan tiedon varaan”

Myynti ja markkinointi 20.6.2016
Kestävä kehitys kiinnostaa modernia kuluttajaa

Helsingin Ekonomit -lehti 6/2016
Kuluttamisen vastuullisuudesta merkityksellisyyteen

Design Forum Finland 13.10.2016
Miten tehdä designia, joka liikuttaa massoja?

Radio:
2.6.2016 YLE:n Ykkösaamu
2.6.2016 YLE Puheen iltapäivä
2.6.2016 YLE Radio Suomi
2.6.2016 Radio Vega Radiohuset

TV:
2.6.2016 TV-Nytt